Sunday, May 30, 2010

ADIK

Sabtu,29 Mei

Harini menyaksikan keberangkatan pulang adik bongsu aku (aku mmg ada adik sorg je) :P ke UiTM Sg.Petani untuk meneruskan semester terakhir asasi undang-undang..sedih la jugok bila adik xdok sbb aku ngan parents je kat umoh ni..dah la aku blk lmbt pada org time cuti,adik aku cuti awal,so sekejap je la dpt duk umah ngan adik aku ni walaupun tugasan dia dirumah x seberapa(patut dipuji adalah usahanya gosok baju mama aku nk gi keje :) ) hehe..lps ni mama aku kene gosok baju sendiri macam biase :)



Since adik aku da slmat smpai ke UiTM,ajak ucapkan selamat mghadapi semester baru n make sure pointer lg tinggi dr sem depan ok.ajak tunggu ina continue degree kat shah alam next year,kekg bleh r bangga abg aku buat LLB doh leni :P

I know u can do it Ina,i know u have the effort.pls study smart,dont study hard.pls dont miss the lecture n slalu buat latihan.note mesti lengkap okay! :)

p/s: i know the reason y ina amek law :)
-i love u sister!

1 comment:

ama azmi said...

tugas dirumah x seberapa?!
fine !
malu ke org ngat eyh kabo sini ! hahaha !

bout the pointer thingy,
insyaAllah boleyh !
hohoho :D
se gi, dop baik bangga. haha.

p.s : gmbr tuh, xdop hop lawo sket gi ke?? =.="